brand personal

Cum sa iti construiesti brandul personal

Indiferent daca cauti un loc de munca mai bun, cauti sa fii promovat, te gandesti sa iti schimbi cariera sau sa iti dezvolti reteaua, construirea unui brand personal te poate ajuta sa iti atingi obiectivele.

In calitate de comercianti, comercializam adesea servicii si produse, dar uitam ca trebuie sa ne comercializam si noi insine!

Pentru profesionistii si antreprenorii, construirea unui brand personal nu a fost niciodata mai importanta decat este astazi. Oricine are acces la internet si la retelele de socializare isi poate construi un public, se poate pozitiona ca expert si poate incepe sa atraga clienti pentru afacerea lor. Si exact asta fac multi oameni.

Pentru ca marca ta sa prospere, ai nevoie de urmatoarele:

  • Voce si perspectiva clara si unica in ceea ce priveste persoanele catre care te adresezi
  • Publicarea consecventa in mass-media care reflecta vocea respectiva
  • livrare recurenta de valoare din media pe care o creezi si o share-uiesti.

Gandeste-te la asta inainte de urmatoarea ta postare pe Instagram. „Spun ceva in felul meu sau sunt ecoul altcuiva?” Daca altcineva citeste acest lucru, exista sanse sa ia ceva din el?

„Dar pot construi un brand si sa raman anonim?”

Adica, poti construi * un * brand, dar nu este un brand personal. Cuvantul personal si cuvantul anonim nu inseamna cu adevarat acelasi lucru.

 Ceea ce doresc oamenii de la tine, deoarece se aplica brandingului personal, sunt urmatoarele:

  • Esti ca mine?
  • Imi impartasesti valorile?
  • Pot avea incredere in tine?
  • Ma veti ajuta sa castig?
  • Ce se intampla cand ceva nu merge bine?

Gandeste-te la propriile experiente. Cand masina ta are nevoie de motor, te intrebi despre aceste cinci intrebari? Ultimele trei sunt definite. Primele doua pot depinde de ceea ce cumperi.

Ultimul si poate cel mai important pas cu privire la brandingul personal este poate cel mai greu.

Poti sa fii „sticky”?

Cea mai puternica parte a brandingului este daca ceea ce faci este memorabil. Publicitatea este un instrument puternic atunci cand vine vorba de acest lucru.

branding

Publicitatea functioneaza printr-o combinatie de ceva care este memorabil pentru inceput si apoi repetat suficient pentru a nu-l putea uita.

Acesta este un element de branding personal care se pierde des.

Cheia pentru a fi sticky este atunci o formula. O ecuatie poate. Din fericire, eu cunosc acea ecuatia si urmeaza sa ti-o prezint:

 Impact = Contrast x Acoperire + Expunere + Articulare + Incredere + Ecou.

 

  • Contrast – Evidentiaza ceea ce spui sau faci
  • Reach – Cat de departe ajunge mesajul tau
  • Expunere – Cat de des vad oameni
  • Articulare – Poti sa o spui succint
  • Incredere – Esti credibil
  • Ecou – Pot oamenii sa se vada in tine si prin tine

Aceasta este ecuatia impactului si inseamna intr-adevar mult pentru efortul de branding personal. Mai mult decat orice altceva pe care l-am scris pana acum.

Daca stapanesti acel mic indicator: CREATE, vei vedea valoarea de a-ti pune eforturile de marketing si de sensibilizare prin obiectivul respectiv inainte de publicare.

Dincolo de a spune ceva util, trebuie sa-l spui intr-un mod memorabil. Acesta este secretul.

Managementul marcii pentru marci personale.

Nu stiu daca acesta este „management” in sine, dar ceea ce vreau sa spun este ca este in sarcina ta sa detii informatii frecvent si sa le impartasiti deseori, informatii care servesc scopurilor.

„Ei” fiind oamenii pe care ii servesti, in mod natural.

brandul tau
brand de succes

Nu lasa nimic sa imbatraneasca prea mult, dar spune lucruri suficient de repetat, incat sa poata canta si altii. Scrie hiturile. Joaca hiturile.

Si acum esti pe cale de a stapani brandingul personal. Este nevoie de munca, practica si tot norocul de a spune ceva care atrage atentia si imaginatia altora.

Sper ca acest lucru a fost util. Daca da, astept sa il impartasesti cu mine.

In cele din urma, sunt intotdeauna disponibil sa te ajut cu acest lucru prin coaching e indeajuns sa ma imi scrii pe pagina mea de contact si cu drag pot sa te invat ce si eu am fost invata si ce experienta de business m-a invatat de-a lungul anilor.

0
Mi-ar place sa citesc parerea ta, lasa un comentariu.x