Pandemia ne poate duce inapoi la versiunea noastra?
Modul in care fortele externe conduc urmatoarea mare schimbare de afaceri
Pentru cei dintre noi care lucreaza in mass-media, nu exista nimic mai nostalgic, chiar romantic, decat povestile despre primele decenii ale afacerii noastre. Ne povestim cu usurinta povestile. Ii imbibam si noi, mai ales cand ne aflam printre oamenii nostri, rudele noastre media. Ne mandrim foarte mult ca facem parte din acea era formativa, anii Nebunilor. A face parte din acei ani de poveste este fundamental pentru cariera mea si cadrul prin care vad toate schimbarile. Si cu siguranta a existat o schimbare.
Desi conversatia despre schimbarea din industria noastra este atat de des despre ceea ce practicile din industrie in schimbare au declansat schimbari mai mari din interior – fluxurile si fluxurile culturii agentiei, structurile de taxe, evolutia serviciilor clientilor, diviziile de cumparare – cred ca cele mai importante schimbari ale felul in care facem afaceri s-a datorat fortelor externe. Si ma refer la forte.
Reflectarea asupra acestor forte este deosebit de relevanta acum, intrucat Pandemia si tulburarile insotitoare din interiorul zonelor metropolitane – care se intampla doar sa fie piete media – ne-au incurcat in ceea ce consider eu ca este urmatoarea noastra era de adaptare.
Ritualurile unei ere mai calde
Privind in urma pentru un minut, multe dintre cele mai dramatice schimbari din industria noastra au fost precipitate de evenimente specifice de schimbare a formei. Ca cadru de referinta, cand am inceput pentru prima data in aceasta afacere, trebuia sa fii la biroul clientului tau. Totul era fata in fata. Nu existau e-mailuri, nimic electronic. Era un telefon si tu. Ai lovit trotuarul, mergand de la o agentie la alta.
Fata in schimbare a … „Fata in fata”
In timp ce o versiune a culturii cumparator / vanzator fata in fata continuase, cel putin pana la Pandemie, ea fusese transformata in ceva complet diferit. Da, mai existau cafele, pranzuri, cocktailuri, zile si iesiri la spa, dar toate acestea erau foarte concentrate, aranjate la programare, necesita permisiunea si mai multe despre grupul 1: 1 sau mic, si toate intr-un anumit interval de timp.
Cealalta schimbare majora care parea sa creasca si mai mult atunci cand accesul nostru unul la altul s-a schimbat – a fost angajamentul industriei de a face totul in tehnologie.
Dar, pe masura ce tehnologia s-a impus, la fel cum ar fi trebuit eliberat timpul, nu a fost. Acum nimeni nu a simtit ca au timp sa te vada. Au fost coplesiti, supra-accesati si incapabili sa se rasfete cu timpul real. Vanzarile au fost practic tranzactionate prin e-mailuri. Si, in orice conversatie data, datorita tehnologiei si dispozitivelor, ambele parti au fost distrase si nu la fel de concentrate pe relatia aflata la indemana – modificata de apelurile primite pe mai multe linii si e-mailuri – si toate acestea chiar inainte de intrarea smartphone-ului.
Forta schimbarii aduce afacerea noastra la cerc complet
In mod ironic, iata-ne din nou. Suntem in mijlocul unei schimbari comparabile, deoarece lucram cu totii de acasa. In aceasta afacere, istoric, nu se lucra de acasa. Toata lumea trebuia sa mearga la birou si toata lumea trebuia sa fie prezenta. Acest lucru a inceput sa se schimbe la un moment dat si ne apelam reciproc acasa din cand in cand – dar chiar acum, din martie, este absolut. Cultura muncii „acasa”, intalnirile Zoom si Echipe, au fortat urmatoarele schimbari radicale asupra a ceea ce facem si a modului in care o facem.
Reflectand la aceasta succesiune de schimbari in ansamblu, pe masura ce trec de-a lungul anilor, este clar ca relatiile au fost alimentate prin personalitatea ta. A fost mai mult despre a ne intelege cu oamenii si a avansa munca impreuna. Acum este vorba despre detalii. Tehnologia a facut mai multe despre „Postez? Programele mele ruleaza? Unde este planificarea mea? Unde este jurnalul meu de postari? ”
A devenit atat de plictisitor tranzactional. Intregul factor de incredere care a fost construit odata pe perspectiva umana, daca vreti, se bazeaza acum pe aspectele tranzactionale, tehnice. „Totul merge corect? Evaluarile mele sunt livrate? ”
Fie ca este vorba de trecerea la securitate extrema, de aparitia tehnologiei extraordinare sau de stilul de viata Pandemic „acasa”, toate acestea sunt forte externe care au conspirat pentru a ne aduce un cerc complet.
As dori sa sugerez ca nu numai adaptarea, ci si o versiune mai buna a industriei noastre este gasirea celor mai bune modalitati de a echilibra conexiunile reale, accesul reciproc si furnizarea detaliilor – fara a lasa tehnologia sa domine colaborarea noastra sau chiar cea mai interactiuni de baza.
In mod ironic, tehnologia care odata ne-a afectat conexiunea intre noi permite mai mult din ea. Suntem capabili sa lucram si chiar sa prosperam de la distanta. Da, tehnologia a schimbat totul pentru inceput, cu trecerea de la personal la impersonal, dar acum, urmatorul nivel al acestei tehnologii ne ofera posibilitatea de a ne conecta din nou, fara judecata.
Suntem cu totii pe aceeasi pagina, in aceeasi stare. Fie ca este vorba de copilul tau din fundal, fie de latratul cainelui meu, cumva impartasim, inca o data, detaliile personale ale vietii noastre si asta s-a pierdut o vreme. Sper ca acest lucru ne va oferi o oportunitate de a ne intoarce la o abordare mai bazata pe relatii, o intelegere mai intima si personala a vietii noastre in afara muncii, deschizandu-ne spre o versiune mai calda si simpla a noastra, si eu sper sa ramanem asa la nesfarsit.